شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مرجع آموزش طراحی سایت به همراه ثبت شرکت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان شامل موارد زیر می شود

در خصوص امور مربوط به خانواده، اجرت المثل، نفقه، حضانت، جهیزیه، ازدواج مجدد، تمکین، طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوج ویا به درخواست زوجه، شرایط طلاق در صورت تقاضا به دادخواست زوجه، توضیح اموری مانند عسر وحرج، مهریه و شرایط اخذ از همسر، تأمین خواسته و توقیف اموال، اعسار از پرداخت هزینه دادرسی، اعسار از پرداخت مهریه، ملاقات فرزند، لایحه دفاعیه در خصوص تمامی امور فوق و طلاق ، می توانید با ما تماس بگیرید و به صورت تضمینی مشاوره رایگان با بهترین و مجرب ترین وکلای خانواده داشته باشید…

منبع : مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی کیفری

در خصوص امورکیفری در خصوص کلاهبرداری و شرایط اثبات آن – ضرب و شتم – توهین و افترا – خیانت در امانت – اثبات خیانت در امانت – چک کیفری – و راه های اثبات و یا عدم اثبات آن – سرقت و قتل – قاچاق کالا و ارز – تصرف عدوانی، طلاق توافقی و امور حقوقی مانند الزام به تنظیم سند ملک و خودرو – وصول مطالبات چک و سفته و رسید عادی و تنظیم قرارداد و سایر موارد حقوقی می توانید با ما تماس بگیرید و به صورت تضمینی مشاوره رایگان با بهترین و مجرب ترین وکلای کیفری داشته باشید…

تمامی امور حقوقی و کیفری و خانواده توسط گروهی متخصص از وکلای پایه یک دادگستری به صورت مشاوره حقوقی تلفنی به شما ارائه می گردد. فایده این امر جلوگیری از ورود ضرر و آسیب های جبران ناپذیر برای شما می باشد لذا قبل از هر اقدامی از طریق شماره گیری های تلفن های همراه و ثابت با اطمینان در مسیر زندگی قدم بردارید.

مشاوره حقوقی ملکی
مشاوره حقوقی ملکی موسسه حقوقی تهران مدافع توسط وکلای تخصصی در زمینه امور ملکی و ثبتی به صورت تلفنی و یا آنلاین و در صورت نیاز به صورت حضوری انجام می پذیرد.
مشاوره ملکی با وکیل و مشاوره حقوقی املاک رایگان در موسسه حقوقی تهران مدافع با توجه به اهداف ما در تشکیل کمیسیونهای خاص مشاوره ملکی با ارتباط مستقیم به وکیل با اشراف کامل نسبت موضوع مورد نظرتان تصمیم خواهید گرفت.

وکیل حقوقی
یکی از مواردی که در یک مشاوره حقوقی بسیار حائز اهمیت است مشاوره با وکیل حقوقی متخصص است که با همه ی جوانب پرونده های حقوقی آشنایی دارد و میتواند صفر تا صد یک پرونده را بشکافد و شرح دهد و این مورد شاید در بدو امر خیلی مورد توجه نباشد لیکن تجربه و تخصص مشاور بسیار راهگشاست و وکیل حقوقی پایه یک مسلط به این امور است و شما می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان بهره ببرید و در این زمینه با طرح موضوع شما در هیئت وکلا به یک اجماع در طرح موضوع پرونده و نحوه اقدام برسید.

منبع : مشاوره حقوقی

شماره تلفن دفتر وکیل

شماره دفتر وکالت

برای تماس شماره تلفن وکیل متخصص هر بخش با تماس گرفتن با شماره تلفن ۹۱۰۰۱۳۱۲-۰۲۱ با امکان برقراری تماس جهت مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای پایه یک دادگستری – حقوقی – کیفری – خانواده – ثبتی و غیره برای شما میسر گشته و می توانید از خدمات مشاوره ای غیر حضوری ما بهره مند شوید، و در صورت تمایل جهت مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری از مشاوره با وکیل دادگستری استفاده نمائید.

منبع : شماره تلفن دفتر وکیل

طلاق توافقی

طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟
طلاق توافقی توسط وکیل باعث سرعت و کیفیت بالا میشود و در مواردی نیز طلاق توافقی از طرف زن مطرح میگردد که این برای زمانی است که زن دارای حق طلاق توافقی در دوران عقد می باشد و در آن زمان وکالت در طلاق را گرفته باشد از مراحل طلاق توافقی این است که زن به ما بذل رجوع نکند و در طهر غیر مواقعه باشد مهمترین سوال در این خصوص این است که طلاق توافقی چقدر طول می کشد در جواب باید گفت بدون حضور وکلای پایه یک ما معمولاً ۱۰ تا ۱۵ روز طول میکشد و با حضور وکیل طلاق توافقی حرفه ای و پایه یک ما تنها یک روز زمان نیاز است تا طلاق ثبت و شناسنامه تحویل شما گردد. البته طلاق توافقی ارزان موسسه حقوقی تهران مدافع و کیفیت بالای آن زبانزد عام و خاص گردیده است.

منبع : طلاق توافقی

وکالت غرب تهران

دفتر وکالت در غرب تهران
دفتر وکالت تهران مدافع واقع در غرب تهران است که کارهای حقوقی تمام مناطق استان تهران و البرز را انجام میدهد و با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری به شما مشاوره حقوقی تلفنی رایگان و مشاوره حضوری می دهد.

وکیل در سعادت آباد
تهران مدافع به نشانی تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، میدان کوثر ، نبش نفیسی ۲۳ ، پلاک ۷۲ طبقه چهارم واقع شده که به راحتی با یک تماس و تعیین وقت قبلی میتوانید مشاوره حقوقی حضوری بگیرید.

وکیل خانواده غرب تهران
موسسه حقوقی تهران مدافع در غرب تهران با همکاری وکلای متخصص در زمینه های گوناگون در حال فعالیت بوده و در کمیسونهای مختلف حقوقی و کیفری به صورت حضوری و تلفنی و آنلاین در حال ارائه خدمات حقوقی می باشد.

در صورتی که در غرب تهران و یا هر منطقه از تهران حضور دارید و احتیاج به وکیل خانواده غرب تهران دارید می توانید با شماره گیری تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۱۲ در زمینه خانواده مشاوره تلفنی و حضوری به صورت کاملاً حرفه ای دریافت نمائید.

منبع : وکالت غرب تهران

وکیل کیفری تهران مدافع

ابزار کار وکیل و از جمله وکیل کیفری کلمه و جمله و کلام است. از این جهت بین وکالت، معلمی، وعظ و خطابه و برخی مشاغل دیگر مشابهت وجود دارد. اما در وکالت نفس بیان مطلب یا ایجاد مفاهیم خاص در ذهن مخاطب یا دلالت و نصیحت هدف نیست بلکه از ابزار کلمه و کلام برای اثبات مدعی و اثبات حق یا بی حقی استفاده می کند. از این رو استفاده از این ابزارها باید توأم با علم و آگاهی کامل باشد. برخی ابزارها و آگاهی ها برای همه وکلا لازم است و بعضی دیگر مختص وکیل جنایی است. بنابراین مطلب در دو قسمت بیان می شود.

وکلای کیفری متخصص در تهران با توجه به پیچیدگی و گستردگی موضوع آن باید از تجربه بالایی در مواجهه به پرونده مورد نظر داشته باشند .

وکلای عضو موسسه حقوقی تهران مدافع از صفر تا صد پرونده شما را پیگیری کرده و تا انتهای کار کنار شما هستند.

برای مشاوره حقوقی رایگان با وکلای کیفری کافیست با ما تماس بگیرید.

منبع : وکیل کیفری تهران مدافع

وکیل چک

وکیل چک برگشتی
در خصوص چک قانونگزار شرایطی خاص را لحاظ نموده که در ذیل اشاره می گردد: طبق نظر وکیل چک کیفری راهکارهای مطالبه چک به ۳ نحو می باشد که اولین آن از طریق اجرای ثبت اسناد می باشد که در این روش فرد در محل برگشت زدن چک به اجرای ثبت اسناد مراجعه و می تواند نسبت به توقیف حساب یا اموال در دسترس به جز مستثنیات دین اقدام کند همچنین نسبت درخواست ممنوع الخروجی فرد می توان اقدام نمود،

البته در این روش بر خلاف سایر موارد در صورت عدم دسترسی به اموال و استرداد چک می بایست نسبت به پرداخت یک بیستم مبلغ چک اقدام شود لذا بررسی وجود اموال به نام شخص بسیار مهم می باشد و امتیاز این روش در صورت وجود اموال عدم قبول دفاعیات فرد و اجرای عملیات تا مرحله مزایده و فروش می باشد و دفاعیات طرف صادر کننده چک قابل استماع در اداره ثبت نبود. وکیل چک کیفری روش دیگر اقدام حقوقی و مطالبه از طریق دادگاه می باشد که این روش با عنایت به هزینه دادرسی گاهاً زیاد و زمان رسیدگی بسیار طولانی به نظر می رسد، در صورت امکان طرح شکایت کیفری و یا توقیف اموال از طریق اجرای ثبت وجود داشته باشد این اقدام در اولویت نمی باشد.

اقدام دیگری که بنا به نظر وکیل چک کیفری می توان انجام داد پیگیری کیفری است که به دلیل سریع تر بودن رسیدگی و نداشتن هزینه زیاد و مجازات های سنگین مطلوب می باشد که در این خصوص با توجه به شرایط خاص چک در ماده های قوانین چک لحاظ شده و امکان کیفری بودن یا نبودن چک را ذکر نموده و تجربیات وکیل متخصص چک کیفری می توان در کمترین زمان و با صرف هزینه کم نسبت به احقاق حقوق خویش استفاده نمائید.

منبع : وکیل چک

وکیل ارث و میراث

وکیل متخصص ارث
به طور کلی در مباحث ارث به جهت تخصصی بودن موضوع حضور وکیل ارث با بینش حقوقی خاص خود بسیار موثر است و در موارد مطالبه سهم الارث می تواند بسیار راهگشا باشد
در موارد مختلف که ترکه تهران باشد وارد پرونده شده و توانایی خود را اثبات می کند با توجه به پیچیدگی های پرونده های ارث حتماً توجه داشته باشید که یک وکیل متخصص ارث با توانایی های فنی خود به پیشبرد پرونده کمک میکند باید بدانیم که سهم الارث زن از شوهر در دو حالت متصور است که عبارت است از حالتی که متوفی دارای فرزند باشد و حالتی که متوفی دارای فرزند نباشد.در حالت اول زن یک چهارم و در حالت دوم یک هشتم ارث خواهد برد .

مشاوره حقوقی ارث
در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی ارث داشته باشید می توانید با شماره های تماس و مشاوره رایگان حقوقی موسسه حقوقی تهران مدافع تماس گرفته و با وکیل متخصص ارث مشاوره کنید.

منبع : وکیل ارث و میراث

مطالبه چک

مطالبه وجه چک دادگاه عمومی حقوقی تاریخ جلسه: ۱۹/۹/۹۳ نام طرفین دادرسی : خواهان : بانک مهر با وکالت آقای علی خوانده : محمد ، سید علی شماره پرونده: ۹۳۰۹۹۸۲ موضوع رسیدگی: مطالبه وجه چک مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۹ به انضمام خسارات تاخیر تادیه و کلیه خسارات قانونی و حق‌الوکاله وکیل خواسته : الزام خوانده ها به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۹ ریال عنوان اصل خواسته به انضمام خسارات تأخیر تأدیه همچنین تودیع کلیه خسارات دادرسی از جمله هزینه دادرسی و حق‌الوکاله وکیل دلایل: وکالتنامه- فتوکپی پشت و روی چکها و گواهیهای عدم پرداخت صادره از بانک شرح دادخواست: سلام علیکم احتراماً به استحضار می‌رساند خوانده ردیف یک ۵ فقره چک به شماره‌های (۷۳۹- ۳۰/۲/۹۳) و (۷۱۰۳۲۰- ۳۰/۳/۹۳) و (۷۱۸ – ۳۰/۵/۹۲) و (۷۱۳- ۳۱/۴/۹۳) و (۷۰- ۳۱/۳/۹۳) بانک ملی کد ۱ از حساب جاری ۳۷۹ جمعاً به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۹ ریال صادر نموده است که کلیه چک‌ها پس از مراجعت به بانک علت کسری موجودی برگشت خورده است.

متأسفانه علیرغم مراجعات متعدد حضوری بی‌وقفه خوانده محترم از پرداخت وجه چکها خودداری فلذا درخواست رسیدگی و صدور حکم مبنی بر الزام خوانده به پرداخت به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۹ ریال بابت اصل خواسته به انضمام خسارات تأخیر تأدیه طبق شاخص بانک مرکزی همچنین تودیع کلیه خسارات دادرسی از جمله هزینه دادرسی و حق‌الوکاله وکیل مورد استدعاست. در وقت نظارت به علت عدم حضور وکیل و خواهان علیرغم ابلاغ و نیز عدم شناسایی آدرس خوانده ابلاغ در پیوست گردید.

جهت رفع نقض و اعلام نشانی خوانده اخطار رفع نقض فرستاده شد. پس از ابلاغ به طریق قانونی در صورت جلسه تنظیمی آقای محمد ضمن قبول دین خود به عنوان مدیون اصلی از دادگاه تقاضای مهلت و اقساطی کردن آن جهت پرداخت وجه چک ها را داشته و دفاعی دیگری از خود نداشته. رأی دادگاه : مرجع رسیدگی دادگاه عمومی حقوقی پرونده کلاسه: ۹۳۰۹۰۰۶۲۴ شماره دادنامه: خواهان : آقای قاسم به وکالت ازبانک خوانده : محمد ، سید علی رأی دادنامه : در خصوص دادخواست آقای به وکالت ازبانک شعبه به طرفیت ۱-محمد ، ۲-سید علی مبنی بر مطالبه به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۹ ریال وجه و ۵ فقره چک به شماره های (۷۱۹- ۳/۲/۹۳) و (۷۲۰- ۳۰/۳/۹۳) و (۷۱۸ – ۳۰/۵) و (۷۳- ۳۱/۴/۹۳) و (۷۵۰- ۳۱/۳/۹۳) به انضمام خسارات دادرسی و تأخیر تأدیه و حق‌الوکاله وکیل باالتفاوت به محتویات پرونده رونوشت مصدق چک‌ها مورد نظر و گواهی نامه عدم پرداخت بانک محال علیه و نظر به اینکه وجود و بقاء اصول چک‌ها و گواهی عدم پرداخت در ید خواهان دلالت به اشتغال ذمه خوانده ها و استحقاق خواهان در مطالبه وجه چک داشته و خوانده ها در قبال دعوی مطروحه ایرادی و تعرضی به عمل نیاورده و دلیلی به خلاف ادعای خواهان و برات ذمه خویش ابراز و اقامه نکرده است.

منبع : مطالبه چک

انحصار وراثت چیست

نحوه محاسبه تقسیم ارث
سهم همسر (زوجه) اگر متوفی دارای فرزند باشد به میزان یک هشتم می باشد اگر دارای فرزند نباشد به میزان یک چهارم می باشد.

سهم شوهر (زوج): اگر متوفی دارای فرزند باشد به میزان یک چهارم اگر متوفی فرزند نداشته باشد به میزان یک دوم می باشد.

سهم مادر: اگر متوفی فرزند یا خواهر و برادر باشد به میزان یک ششم می باشد ولی اگر متوفی فرزند و خواهر و برادر نداشته باشد به میزان یک سوم می باشد.

سهم پدر: اگر متوفی فرزند داشته باشد به میزان یک ششم می باشد

سهم دختر: اگر متوفی پسر نداشته باشد به میزان ۲/۱ (نصف) واحد (یک دختر)

۳/۲ متعدد

سهم خواهر (مشترک از پدر مادر یا مشترک از پدر، در صورتیکه برادر یا اجداد پدری نباشد: ۲/۱ واحد یک خواهر ۳/۲ متعدد)

سهم ارث برادر و خواهر مشترک از مادر در صورتیکه متوفی اجداد مادری نداشته باشد ۶/۱ واحد ۳/۱ متعدد

اگر بین وراث غایب مفقود الاثر باشد سهم او کنار گذارده می شود ولی اگر مشخص شود که قبل از مورث فوت کرده است حصه او به سایر وراث بر می گردد یا به خود او و ورثه او می رسد.

منبع : انحصار وراثت چیست

12345678910
last